nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Väskorna borde vara packade. .

Kategori: Allmänt

..men jag har haft annat för mig :)
Håret har blivit klippt och färgat med hjälp av min fina vapendragare Anna-karin. Tack!
Men varför blir det aldrig så rött som jag vill ha det. Är någon av er som kikar in här fejk redheads precis som jag så tipsa mig gärna om vilken färg som ger den hetaste röda tonen. Mitt hår verkar kämpa hårt för att få vara mörkt istället för rött.
Vilka är ni förresten som läser, man blir så nyfiken när man ser besöksantalet :) Skriv ett hej så blir jag mer än glad!
 
Idag fick vi upp första biten på staketet..eller min kära man ska såklart få all cred för jag gjorde faktiskt precis 
ingenting. Jag och mini var bara hejarklack nere på gräsmattan och gång på gång ropade hon - braaa pappa braaa pappa duktiiiig! 
Söt är hon o mannen, ja han är grym och han brukar inte heller se ut son på bilden..haha ♡!
 
Har ingen bild mer än när han förberedde uppsättningen tyvärr..
 
 
 
 
 
 
 Nu på kvällen har jag pysslat om mina blommor så de kan växa och vara glada när vi kommer hem från minitrippen i Tallinn! 
 
Vår trädgård som är bara ett år gammal är jag så fantastiskt glad över, de vi har har givmilda människor delat plantor till, hjälp oss gräva och gett oss alla råd och kunskap de har.
 
Det är ovärderligt faktiskt, tack alla ni :)
 
Med  en bild från trädgården säger jag gonatt..eller nej..det var ju den där väskan som skulle packas :)
 

Kommentarer

  • Anna Bramstång säger:

    Hej du fina!
    Jag läser dina underbara inlägg :-)
    Kram

    Svar: Åh vad roligt att höra ♡
    nayao.blogg.se

    2013-06-28 | 09:09:05

Kommentera inlägget här: