nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Lätt flamberad men har det alldeles alldeles underbart.

Kategori: Allmänt

Jag har aldrig bränt mig så här förrut. Som tur är så är det bara framsidan av benen och fötterna. Stackars er som alltid har så här lätt för att bränna er, ingen lek.Mina fötter och ben ser ut som min pappas, i Spanien sent åttiotal för er som har de bilderna kvar i minnet. För er som inte vet hur han brukade se ut tänk dansk pölse. ..eller förresten prova att googla dansk pölse och du får garanterat upp en bild på mina ben, haha.
Idag har varit ännu en härlig dag i paradiset :)Stora vågor idag och solen i kombi med det annars så underbara saltvattnet var big no no för min flamberade kropp. Så det blev härligt poolhäng i skuggan med mina två favoriter.
 
Ja jäklar vad gravidhormoner rör om saker o ting med kroppen, som det här med all min värk och mitt pigment Varken snyggt eller skönt något av dem faktiskt :). Men om lite mer än två månader kommer den ljuvliga belöningen ♡ det känns overkligt men oj vad vi längtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: