nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Huset genom tilt-shift

Kategori: Allmänt

Idag har städning stått på schemat och vissna blommor har klippts och slängts. Vasarna gapar tomma men de fyller vi med lite kvistar från trädgården imorgon :)

Mitt favorit rum just nu är nog Ameenas men jag ändrar mig om den saken hela tiden. Kanske för att jag egentligen gillar alla rum men de får periodvis olika mycket uppmärksamhet av mig..
Så här såg det ut hemma innan jag gick,
huset via tilt-shift..

först ut minis rum ♡












En kik i vårt sovrum..















o lite av det som man kallar allmänna ytor ....även om det inte precis är bara där folk som inte sover under vårt tak får röra sig :)














och det finaste och viktigaste vi har sätter vi såklart på bordet!




Nu är jag på väg på "tjejkväll" med ett gäng roliga kvinnor och efter middagen kommer ett medium!
Tar mitt paket under armen och hoppar på sista bussen till målet.



Ha en fin kväll alla :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: