nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Lång dag fast kort fredag

Kategori: Allmänt

Jobbade 3 timmar idag och det var uppstart med elevrådet så det var bara skoj! Sedan hem i höstsolen med en bunt gladiolus under armen till några jag tycker om.
Vinka, tack och bock till min mamma som ställde upp och passade Ameena redan i ottan.
Hoppa ner och vilade brevid skatten min som sov gott när jag kom hem.
Sedan har vi klippt snitt från de tappra sommarblommorna som faktiskt fortfarande står pall, grävt potatis i landet.. roligt att se ameena så exalterad som när potatisen kom fram!
Vi lagade en löjligt god middag minikocken och jag. Revben, hasselbackspotatis och svampsås, enkelt och snabbt men gott så in i.. :)
Nu har vi soffhängt med en matkoma deluxe.







Mini lyckades även få i sig lite götta trots matfesten tidigare..


Jag har inga planer på att flytta mig ifrån denna utsikten ikväll.
Eller jo, för att tända lite ljus och hämta fram godiset!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: