nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Välkomna hit, jag hoppas att ni skall trivas :)

Kategori: Allmänt

 
 
Hej på er!
Jag heter Hannah och jag hoppas att ni skall trivas här hos mig. Vi bor här i vårt lilla hus som vi byggt från grunden tillsammans med min pappa som tackolov styrde upp bygget.
Vi sa upp lägenheten och kopplade på turbon i skruvdragaren, i oktober skulle vårt första barn komma så vi hade helt klart en deadline att hålla.
Jag var höggravid och hade en foglossning from hell, några veckor innan A kom blev det klart för inflytt.
Sedan dess pysslar, bygger och leker vi på här.
Mina största intressen utanför min familj är inredning och trädgård. 
 Vi har oftast som alltid projekt pågång här hemma, just nu håller vi på att få klart vår altan. Nu längtar jag efter att få upp det hundra år gamla staketet som vi åkte till linköping för att få hem, vi bor i Göteborg.  Så tilläggas till mina stora intressen borde ju självklart loppis göra. Jag blocketknarkar och fönstershoppar på bukowskimarket så fort tid finnes mellan smultrobplock och lek med min fina dotter som ni ser på bilden. Hon är det största och viktigaste i mitt liv ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: