nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Picnic vid sjön

Kategori: Allmänt

Sol sol sol!!!
 
Tjoohoo helt underbart väder idag :)
Äntligen säger jag och alla mina stackars blommor som inte alls mått bra av regnet är nog beredda att hålla med om att det var på tiden!
Jag och lilltjejen packade picnic i morse och gick ner till sjön. Vi har nämligen lyxen att bara bo 5 min gång ifrån en fin liten sjö.
 
 
 Det blev inget bad men mycket gos och span efter fiskar.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter lite dans på bordet satt vi och pratade plötsligt kurrade min mage HÖGT var på Ameena tittade förvånat på mig och runt omkring oss och sa:
 
- Nämen!!! Mamma!! ett LEJON!?!
 
Hahaha...
Ja då var det dags att äta. En fin förmiddag hade vi snart är det dags att gå över till grannens kaniner som vi  passar.
Kram så länge!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ha ha ha! Vilka underbara kommentarer man får nu 😃 kram från Anna

    Svar: Ja dom är för sköna!! Kom gärna förbi om ni är i krokarna framöver. Kram
    nayao.blogg.se

    2013-07-07 | 08:42:46

Kommentera inlägget här: