nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Om inte detta var en fin och fyndig dag så säg.

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och mannen till ikea för att köpa altanbord.
Ja jo jag skrev ju tidigare att vi skulle bygga ett..och det gjorde vi faktiskt också. Anna-karin och jag, vi var så sjukligt nöjda tills vi reste bordet upp. Vi kolla på varandra och sa att det var det fulaste vi sett. Ja det var det verkligen, haha. Så vi skruvade i sär det igen och jag bestände mig för att något kan man faktiskt köpa färdigt, man måste ju inte bygga ALLT!
 
Efter det skulle jag och AK åka och köpa en matta på Rusta..men som vanligt slutade inte turen riktigt som planerat.
Jag sa att kan vi inte bara ta en liten tur till för jag måste köpa en pallkrage till vår vedförvaring..och ja när vi hittade en massa annat fint sa jag att vår lilla bil får man plats med mer än man tror och visst får man det, haha!!
 
 
 
Här inne är alltså två rejäla armelådor, två något mindre armelådor, en pallkrage strl xl, två stora mattor, en industrigolvfläkt och en påse med lite annat krafs :) plus att bilbarnstolen var i..utan barn!
Det var "lite" tajt men det gick.
 
Nu är godingarna såpskrubbade och står på tork.
 
Kvällen avslutades med middag på nya bordet när brosan slutat jobbet.
 
 
Ännu en fin dag , tack ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: