nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Lyckligt lottad med fina människor omkring mig.

Kategori: Allmänt

Ja lyckligt lottad är jag verkligen.
Igår var mina fantastiska vänner och familj Liv, Dag och Karin här och hälsade på. Vi lärde känna varandra då vi bodde i Kenya/Nairobi 1998 och Liv och jag blev snabbt bästa vänner. Nu ses vi inte så ofta då vi bor långt ifrån varandra men varje gång det blir av så mår man så jäkla bra. Allt känns som om ingen tid har gått efter första kramen när vi väl ses igen. Underbara människor som ger mig så mycket energi, skratt och känslor som sitter kvar i kroppen även idag och kommer att göra lång tid framöver.
Tack för att ni finns i mitt liv och att jag får vara i ert.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Vi sa att vi ses i dalarna 2014 men jag hoppas innerligt att det blir tidigare ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: