nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Leibresto

Kategori: Allmänt

När vi var i Tallinn så åt vi på Leibresto. Mamma och pappa hade ätit där tidigare och när jag letade efter restaurang på nätet att boka bord på inför resan så hittade jag precis samma pärla. Jag blev helt såld på bilderna jag såg där ifrån och de levde verkligen upp till dem. En restaurang jag verklingen vill rekommendera om du ska till Tallinn.
 
 
Inredningen, miljön och maten är en fröjd för både öga, kropp och själ.
 
 
 
 
 
 
Vi var 6 pers och beställde nästan in allt som fanns på menyn från förätt till efterrätt och allt var i världsklass!
 
 
VIll du boka bord vilket rekommenderas då det oftast är fullt så hittar du kontaktuppgifter här:
 
http://m.leibresto.ee
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: