nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Fix trix och lull lull!

Kategori: Allmänt

 Nu börjar sakerna komma på sin plats. Min vapendragare Anna-Karin och jag har kört ett race i dagarna 2 med alla mina blommor och prylar som bara  väntat på att få komma på plats och idag hade jag både henne och min fantastiska mamma här ♡ 
Det blir så fint och jag hade tänkt bjuda på lite bilder med ute blåser det halv storm och de stackars blommorna ligger vågrätt..några har till och med gått av :(
 
Lugnar vädret ner sig sen så återkommer jag med bilder annars imorgon för då borde det väl ändå vara över :)
Kram så länge ♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Spännande!!!! Längtar efter bilder 😃
    Kram Anna

    Svar: Kul att du läser Anna! Nu ligger det uppe lite foton :)
    nayao.blogg.se

    2013-07-15 | 21:46:54

Kommentera inlägget här: