nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Bygg♡ Kvällsbad ♡ Grannar♡ Altanhäng = sant

Kategori: Allmänt

Efter att mini fått hänga med mormor och morfar och vi tagit våra turer till byggmax, jula, jysk, krauta och rusta så blev det bygga av här hemma och jag fick sällskap av bästa ak.
 
 
 
Medans Don fortsatte med det som skall bli solskydd så gick jag och mini till sjön för att kvällsbada med Marie och Philip.
 
 
 
 
 
 
Efter det blev det rose och ölhäng på vår altan. En mysig kväll i goda grannars sällskap.  
De är fantastiska, på alla sätt!
 
Idag fick jag denna fina av dem för att vi passat kaninerna.  Tack, den är underbar ♡
 
 
Nu sitter jag här och njuter själv av tystnaden, att bo i hus mitt i skogen måste vara det bästa man kan göra. 
Jag älskar det, jag är definitivt på rätt plats..
 
Hoppas ni också har haft en bra dag :)
Kram och gonatt ♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: