nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Ameenas smultronställe

Kategori: Allmänt

Sommaren innan vi flyttade hit minns jag hur jag satt med min stora höggravida kropp och försökte rensa ogräs i bland gruset. Jag såg alla de där täta små smultron plantorna överallt med knallröda fina bär. Jag jag log för mig själv och tänkte att det här, det här måste vara ett paradis för små knubbiga barnfingrar.
Jag tänkte förstås på vårt kommande barns små fingrar och precis så som jag dagdrömde den där gången är det. Ameena älskar att plocka sina smultron.
Här finns det dessutom mer än man egentligen behöver. Man hade lätt plockat 1 liter gatan upp och ner  varje dag om man nu ville det.
Nu ligger hon som en utslagen smultronhjälte här på soffan men innan dess var vi ute..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att ni har haft en bra dag och får en fortsatt brq kväll i dagens sista solstrålar.
Kram på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vilka underbara bilder! Så fina på eran lilla docka ❤
    Kram till er med från Anna

    2013-07-05 | 21:29:31
  • Anonym säger:

    Tack! Vad kul att du tittar in :) och att du kommenterar, tack!!
    Har du också semester nu? Kram

    2013-07-05 | 21:44:02
  • Lisa säger:

    åh, smultron på strå! Svenskare sommar kan det inte bli. Och jag som helt missat det i år! Härligt att hitta ett annat hus, fullt av färg och glädje!!!

    Svar: Hej! Tack för din kommentar och vad kul att du hittat hit :)Håller med dig smultron på strå är verkligen svensk sommar!
    nayao.blogg.se

    2013-09-20 | 10:21:48
    Bloggadress: http://monte-carlo-horsewife.com/

Kommentera inlägget här: