nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Solen lös!

Kategori: Allmänt

När vi stod på kviberg så krängde vi ju inte bara utan jag fyndade ju även en del.
Vem trodde något annat ;)
Ett av fynden var bland annat ett 6 meter långt spetstyg, åhåå precis vad jag behövde!!!
Jo men faktiskt så behövde jag det till vår altan, på riktigt alltså. Egentligen skulle jag sy ihop flera tyger men nu slapp jag det , tjoohoo!
Så för ett tag sedan gjorde jag alltså klart vårt solskydd..ja ni vet ganska exakt när skiftet högsommar-höst var.. då, då blev det klart.
Lätt var det att göra och fint blev det.
 
Sedan dess har jag tänkt att jag vill visa er mitt fin fina solskydd. Men det ville jag ju göra när solen sken och det gjorde den ju äntligen idag!! I regnet :)
 
 
 
 
Tänk vad regn kan vara vackert, idag var det verkligen det. Solen gassade, regnet öste ner, det blixtrade och åskade :) en helt fantastisk urladdning, tack moder jord!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: