nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Kärlek, våfflor och trygga famnar.

Kategori: Allmänt

Jo alltså vår dag har tack och lov inte bara berikats med kadaver och nyheter om själslösa idioter.
 Vi har till mesta dels haft en helt fantastiskt dag med Jenni och Alicia som var här.
 
Vi åt o drack o vi drack o åt..
 
 
 
 
...och så gjorde vi så här 
 
 
 
 
 
 
Jag minns när jag var liten hur mysigt det var att krypa upp i mammas knä för att värma sig efter att man badat. Jag minns hur varmt det alltid var i närheten av mamma, hur gosiga kramarna var och hur trygg och älskad man kände sig.
Tänk att nu, nu sitter jag och min allra finaste barndomskamrat här och har precis den platsen i våra barns liv.
 Nu är det vi som värmer och kramar, det är plötsligt vi som har den trygga och viktiga famnen ♡
 
 
 
 
 
 
Tack för en fin dag ♥

Kommentarer

  • Mi@ säger:

    Fantastiska bilder!

    Svar: Fina tjejer har vi och de trivs så bra ihop :) kul o se!
    nayao.blogg.se

    2013-08-01 | 22:03:54

Kommentera inlägget här: