nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Inskolning..

Kategori: familj

Det är kanske inte bra nu men jag vet att det blir det, tillslut. Jag bara önskar att jag visste när och att Ameena också förstod det.
Andra dagen med lämning på förskolan idag.
Igår gick bra, det var inte partyhatten på precis men det gick hyffsat bra det får vi vara nöjda med.
Idag blev hon väldigt ledsen och förstod redan i tamburen att mamma inte skulle följa med idag heller.
Hängde sig fast runt min hals och sa om och om igen:
-nej nej nej åka bussen med mamma, komma mamma!!
Tillslut lyckades vi få över henne till fröken, fortfarande helt förstörd. Fröken sa till mig att gå och att det går över snart.
Så jag vinkade ett sista hej då och gick ut genom dörren även om hela kroppen skrek att jag skulle gå tillbaka och hålla mitt barn.

Inskolning är fan ingen lek för någon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: