nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

IKEA suger.

Kategori: Allmänt

 Vi flydde äppleträdsmassakern här hemma och tog lunch och shopping på det fantastiska varuhuset istället.
Vad handlade jag för piffigt då tänker ni..
Jo det ska ni få höra:
 6 innerkuddar
 Sovkudde till ameena
 1 tygsax
 Ett kompostlock
2pkt strykband
 och 4 glas.
4 små hjul
4 stora hjul
Alltså inget piff piff och lull lull alls men oj vad vi ska klippa, dricka saft, slippa bananflugor och sova gott gott gott.
 
Här har vi de små kockarna in action.
 
 
En mysig dag hade vi, marie-louise, thilde, olivia, don, ameena och jag :)
 
Min mormor brukade säga att sjön suger men jag får nog säga att IKEA suger för jag är verkligen vråltrött.
Hem till grillen och vår altan för nu tittar solen fram och kanske ett dopp i sjön hinns med
 Ha en fin kväll. Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: