nayao.blogg.se

- livet i det lilla svarta funkishuset.

Hästen...

Kategori: Allmänt

 Vi är inte klara ännu men en bra bit på vägen kom vi allt idag.
Från detta..
 
Till detta :)
 
 
Jag är rätt nöjd..alltså den blev varken bättre eller sämre än jag förväntat mig eftersom jag vet allt för väl på vilken nivå mina målarskills ligger. Plus att det var kul att göra något jag inte brukar eller kanske ens borde..haha.
 
 
Att göra ett mönster innan hade naturligtvis varit bra  men det är jag inte mycket för eftersom då tappar jag det innan det ens är klart. Så jag kör helt enkelt på känn :) kanske inte det bästa och snyggaste men mest befriande för mig.
 
 
Jag måste köpa bra penslar så att jag kan fixa alla linjerna som just nu ser för taskiga ut, tror det kommer göra stor skillnad. 
 
Ameena har alltid gillat denna hästen men hoppas att hon tycker den blir ännu roligare nu :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: